13 Mayıs 2007

iPhone'u Beklerken

Başka birşey dileseydim olacakmış :) iPhone'un piyasaya çıkmasını heyecanla beklerken yeni aldığım telefonumda iTunes yüklü olması ve hatta tuşların arasında sadece iTunes'u çalıştırmak için bir tuş bile bulunuyor olması bir tesadüf olamaz :)

Hafıza kartını da az önce taktım, artık hepsi özenle seçilmiş ve tagları girilmiş müzik arşivime ulaşmak için sadece iTunes'u kullanıyorum ve böylece hem iPod'uma hem cep telefonuma -cep telefonumu takınca iTunes direk olarak kendisini iPod gibi tanıyor- müziklerimi iTunes ile transfer ediyorum. Ve hatta albüm kapakları bile telefona otomatik olarak aktarılıyor ve şarkıyı çalarken ekranda gösteriliyor. Ses ise zaten mükemmel!

iPhone'a kadar iPod'um ve yeni telefonumla mutlu-mesut günler diliyorum kendi kendime :p

1 yorum:

skoer dedi ki...

Marka model verseydin, biz de nasiplenseydik bu technologyden.