8 Mayıs 2006

İçimizdeki Teletubbies



Bildirgeç'te marketallica'nın yazısında okudum kendi kişisel tarihime not düşmeden edemedim; Barcelona'da yerleşik Emiliana Design Studio müessesesi üç boyutlu halı tasarlamış..! Evet evet, halı... Hem de üç boyutlu... Fotoğraflara bakınca içimdeki Teletubby ortaya çıktı, hadi benden Teletubby bile olmaz o zaman en azından sırtını bayıra vermiş kumandası elinin altındaki abi olmak istedim...



Ogo'nun bu aşamada kreatif katılımını bizden ve Barcelona ahalisinden esirgememesi lazım; Mesela hemen üretici firmaya giderek yeşil renkli halının kendinden mangallı modellerini piyasaya sürme önerisini sunmasını bekliyorum ve iddia ediyorum ki bu model kışa doğru memleketimizde yok satar..!

2 yorum:

skoer dedi ki...

klasik turk gibi yaklasma hakkimi kullanmak istiyorum;
ne var bizde yapariz bundan.

Hakan Dinçer dedi ki...

Ben halının altına birkaç minder koyarak ilk uygulamayı yaptım, şimdi minderlerin yerine koyulacak sert ama yumuşak (!) bir malzeme bulmaya geldi..!