2 Ocak 2007

Mazbata

The Super Hero Quiz'e katıldım, aşağıdaki Spider Man mazbatasını alnımın teriyle kazandım. Harika bir insanmışım, tabiat üstü kişiliklerin en doğru kıvamlarda vücuda gelmiş haliymişim ama hangi meziyetlerimle juride Catwoman ve Supergirl hissi uyandırdım onu da bilemedim doğrusu...



You are Spider-Man

You are intelligent, witty, a bit geeky and have great power and responsibility.






















Spider-Man
70%
Green Lantern
60%
Iron Man
60%
Robin
50%
Catwoman
50%
Hulk
50%
Batman
50%
Superman
35%
The Flash
35%
Supergirl
20%
Wonder Woman
10%

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hocam ben de ayni seyi denedim, bana da Green Lantern diye bisey dedi. Ne istir bu Green Lantern, iyi bir adammidir, ne is yapar hic bilmem. Daha once hic tanismisligim olmayan heriflerin bana yakistirilmasi biraz kafami bozmadi diil aslinda. Ne idugu belli olmayan bi herifsin dedi cikti bu test. Karakterimle ilgili istatistiki bilgiler assagida.

Your results:
You are Green Lantern
Hot-headed. You have strong
will power and a good imagination.
Green Lantern 100%
Spider-Man 95%
Supergirl'S BROTHER 80%
Iron Man 80%
Wonder Woman 75%
Hulk 75%
The Flash 75%
Catwoman'S BROTHER 70%
Superman 65%
Robin 55%
Batman 55%