5 Şubat 2007

Sibel Kekilli, Ajdar ve Ben



Evet Sibel Kekilli'yi şimdi çok daha iyi anlıyorum... Cemiyet içerisinde kendisine saygın bir yer edinmeye çalışırken, yıllar önce oynadığı ahlaka aykırı filmler ortaya çıkınca Sibel Kekilli ne hissettiyse ben de şu anda aynı şeyi hissediyorum. Evet ben de üniversite yıllarımda öğrenci gibi aramıza karıştıkları için arkadaş bildiğim iki ahlaksız film yapımcısının (Er-Öz) -ki bu iki karakterin Tolga Su ile maceraları iki sezonluk dizi olur- ağlarına düşerek ahlaka aykırı bir filmde oynadım. Sözkonusu film ar ve hayadan uzak, king müptelası şahıslar tarafından YouTube'da yayınlanmaya başladığında hemen Ajdar'a danışıp gerçekleri toplumla buradan paylaşmaya karar verdim.

Bu blog bir aile mekanı olduğu, çoluk-çocuk-torun-torba halk tarafından sürekli izlendiği ve Marduk Ahlak Kuralları Enstitüsü kurallarına sıkı sıkıya bağlı olduğu için videonun sadece linkini veriyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=iasTo6T1jTs

1995 yılında çekilen bu filmdeki mavi kıyafetli "Mixer" karakteri benim. Uzun boylu "Auguntayler" karakteri (AE-37) ise filmin hemen ardından ülkeyi terkedip Amerika Birleşik Devletleri'nde bir tanık koruma programına katılmış ve adını "Maykıl Knayt" olarak değiştirmiş olsa da halihazırda kendisi edepsiz karakteriyle hafızalara kazınmış durumdadır.

Yapımcılardan "Er" ise büyük projelere imza atan, aile salonlu büyük tesisler inşa eden bir iş adamı, "Öz" ise Internet Movie Database'de tanıdığım tek Türk olarak kariyerine dünyanın en büyük film şirketlerinde devam etmektedir.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sayin Mystere Bey,

Filminizi buyuk bir merak ve ilgiyle izledim. Ben de bir fotorafci olarak demeliyim ki posizyonlara cok iyi giriyorsunuz. Basarilarinizin devamini dilerim.

Iyi calismalar,
Gunes