9 Haziran 2006

Mac OS X on (my) Intel - 'Mutlu Son'a bir adım...

Bu yazıyı Intel Pentium IV işlemcili toplama masaüstü bilgisayarımda Mac OS X Intel üzerinde kullandığım Safari browser ile yazıyorum...

Herşey çok güzel, 3COM network kartını tanıması için biraz araştırma ve 3rd party bir driver gerekti ama sorun değil... Bir de ATI 9600 Pro ekran kartını layıkıyla tanısa -şu anda VESA driverı ile 1024x768 çözünürlükte kullanabiliyorum- tadından yenmeyecek..!

Amma velakin bir dirhem bir çekirdek işletim sistemi ve ben sabahtan beri karşılıklı olarak birbirimize bakıyoruz, bakalım neler yapabileceğiz..?

Bu arada halihazırda Mac'ci arkadaşlar -onlara damardan Mac'ci demek istiyorum- ne kadar şanslılar yahu, kendi blogumu tanıyamadım herşey ne kadar güzel görünüyor ekranda..?

Steve Jobs sadece işletim sistemini piyasaya sürerse ilk alanlardan birisi olurum baştan söyleyeyim...

2 yorum:

skoer dedi ki...

bir damardan mac'ci olarak, gec de olsa kendi blogunu benim gibi gorebilmen sevindirici. intel mintel yapacak birsey yok, universal macos'a devam.

Hakan Dinçer dedi ki...

Damardan Mac'cilere bagliligimi bildiriyorum ve soruyorum; Office (Word,Excel vs) uygulamalari icin en makbul cozum hangisidir? iWorks'mu, MS Office mi yoksa OpenOffice mi? OpenOffice kurdum, X11 ile calistigi icin pek tad vermedi acikcasi..?

Bu arada, henuz beta asamasinda olan Adobe Lightroom bile baslibasina Mac'ci olmak icin iyi bir neden. kurdum kurcaladim tavsiye ederim; http://labs.adobe.com/technologies/lightroom/