10 Nisan 2007

Arkadaşlarım

Kendime yeni bir mail adresi tesis ettim ve dün "Sevgili Arkadaşlar, Dostlar, Romalılar!" diye başlayan ilk mailimi yaklaşık elli kıymetli insana gönderdim. Maile gelen eğlenceli cevaplar, arayanlar, soranlar, kimilerinin beğenmediği -anlamaya değer bulmadığı- benim "ben" olmamda emekleri olanlar, uzun zamandır görüşülmeyen ama aklına, zekasına hep hayran olunan arkadaşların ağzım açık dinlediğim yeni projeleri ve aradaki tüm zaman boşluklarına rağmen hala karşılıklı olarak hepsini çok yakın hissetmek keyfime daha da keyif kattı.

Yukarıda bahsettiğim bu yeni mail adresim bir süreliğine kişisel iletişimim için öncelikli ve sürekli kontrol edeceğim hesabım olacak. Reklam ve spam mail trafiğinden özenle korumaya çalıştığım bu adresi öğrenmek isteyen ve öküzlük edip dünkü mail listesine dahil etmeyi atladığım dostlar şuraya hemen bir mail sallasınlar ki kendimi affettireyim : martinmystere@walla.com

Ve bu yazının da şarkısı kesinlikle budur zira Skoer'ün blogunda görüldüğü/dinlendiği anda benim yazımda da olsun hissi uyandırmıştır. Olmaz diye bişey yok işte bir yanım Motorhead diğer yanım Orhan Gencebay :)