25 Mart 2007

InsanelyMac Satılıyor... Satılmış Bile...

InsanelyMac, özellikle Intel tabanlı Apple Macintosh bilgisayar sistemleri piyasaya sürüldükten bir süre sonra güvenlik donanımına bağımlılığı kırılarak internette paylaşıma açılan ve sürekli güncellenen OSX86 ya da MacOSX (Tiger ve artık Leopard) Universal işletim sistemi meraklıları tarafından sürekli takip edilen bir forum sitesiydi.



Üye olduğum e-mail hesabıma bugün gelen mailleri ancak bu akşam görebildim ve şaşırdım, zira mail InsanelyMac'in kurucusu ve sahibi Jason Swadley tarafından üyelere gönderilmişti ve özetle kazandığı "Political theory" master programına devam etmek için daha çok zamana ihtiyacı olduğu ve siteyi satışa çıkardığından bahsediyordu.

3 Temmuz 2005'de kurulan InsanelyMac kardeş siteleri OSx86Project wiki ve OnMac.net ile birlikte ayda 390.000 unique hit alıyor ve sahibine 2000 USD'den fazla gelir getiriyormuş. Maili okur okumaz InsanelyMac'in satışa çıktığı Sitepoint.com'u açtım ve bugün itibari ile sitenin 75.000 USD'ye satıldığını ve hatta Jason Swadley'in satışı tamamlamak adına alıcıdan depoziti bile aldığını öğrendim.

Hatırlıyorum, Microsoft Windows 95'in lansmanını Rolling Stones'un "Start Me Up" adlı şarkısı ile yapmıştı. Windows Rolling Stones ise MacOS Beatles'tır diyorum o zaman ben de, buyrun dinleyin...

Hiç yorum yok: